Gyakran Ismételt Kérdések
Hol van a csomagom?
Csomagját a következő linken keresztül követheti nyomon: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes és adja meg a csomagkövető kódot (példa: 3xxxxxxxxx), amelyet e-mailben küldtünk el amikor összeállítottuk a csomagját.
Átirányíthatok egy csomagot?
Természetesen. Ha át szeretné irányítani a csomagját, várja meg a kézbesítésről szóló üzenetet a GLS futárszolgálattól,, amely a csomag átirányítására vonatkozó utasításokat is tartalmazni fogja.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a szállítási idő alatt?
Ne aggódjon – ha nem sikerül kézbesíteni a csomagot, a futárszolgálat még 2 alkalommal megpróbálja kézbesíteni azt.
Hogyan cserélhetem a terméket nagyobbra/kisebbre?
A terméket kétféleképpen cserélheti ki:
Töltse ki az online termékcsere űrlapot és csatolja a visszaküldött csomaghoz (ne felejtse el kipipálni, hogy milyen méretre szeretné cserélni). Ez a folyamat hosszabb, mivel meg kell várnunk, amíg visszakapjuk a terméket, majd begvizsgáljuk azt, majd utána küldünk egy újat. Az űrlap linkje: >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=HU<<
Egy gyorsabb módja annak, ha visszaküldi nekünk a nem kívánt terméket, és egyben újat rendel a megfelelő méretben. Ha vissza szeretné küldeni a terméket, kérjük, töltse ki a visszatérítési űrlapot, és kövesse az utasításokat: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=HU
Kérjük, csatolja az űrlapot a visszaküldött csomaghoz, mi pedig amint a csomag megérkezik hozzánk és begvizsgáljuk a terméket visszautaljuk a vételárat az úrlapon megadott számlára. A terméket az eredeti csomagolásba kell visszacsomagolni, új, használatlan állapotban.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Ha szeretné visszaküldeni a terméket, kérjük, töltse ki a visszatérítési űrlapot, és kövesse az utasításokat: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=HU.
Kérjük, csatolja az űrlapot a visszaküldött csomaghoz, mi pedig amint a csomag megérkezik hozzánk és begvizsgáljuk a terméket visszautaljuk a vételárat az úrlapon megadott számlára. A terméket az eredeti csomagolásba kell visszacsomagolni, új, használatlan állapotban.
Postai utalványon keresztül nem eszközölünk visszautalást. Az űrlapon a PONTOS adatokat kell feltűntetni, pont azokat amelyek a megrendeléskor leadásakor lettek megadva, ellenkező esetben a rendszer nem fogadja el az űrlapot.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
A részünkre visszaküldött csomag postaköltsége a feladót terheli. Utánvéttel feladott csomagokat nem fogadunk el, azokat automatikusan visszaküldjük a feladónak.
Mi a teendő, ha a termék nem működik vagy sérült?
Őszintén sajnáljuk, ha sérült vagy nem működő terméket kapott. Természetesen kicseréljük a terméket, amennyiben ezt fotóval vagy videóval tudja igazolja. Kérjük, töltse ki az online termékcsere űrlapot >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=HU<< vagy írjon nekünk az >>[email protected] << email címre. Csatoljon egy képet vagy videót a sérült termékről, és válassza pip’lja ki, hogy a termék sérült az adatlapon., A nem működő (vagy sérült) terméket nem kell visszaküldeni részünkre. Amint megkapjuk a kitöltött online űrlapot, küldünk Önnek egy új terméket.
Nem kaptam meg mindent – Bizonyos tétel/tételek hiányzonak a csomagból
Írjon nekünk az >>[email protected] << címre, és az üzenethez csatoljon egy képet a csomag tartalmáról és egyet a csomagon látható címkével. Abban az esetben ha mi hibáztunk, természetesen a lehető legrövidebb időn belül elküldjük Önnek a rendelés fennmaradó részét.
Rossz terméket kaptam
Írjon nekünk az >>[email protected]<< email címre, és az üzenethez csatoljon egy képet a csomagról (a csomagon látható címkével) és egyet a csomag tartalmáról (átvett termék).
Abban az esetben ha mi hibáztunk, természetesen a lehető legrövidebb időn belül elküldjük Önnek a megfelelő terméket.
Hogyan tudok rendelni?
Válassza ki a rendelni kívánt termékek majd a mennyiségét az 1 db, 2 db vagy 3 db gombra kattintva. A Kosárba gombra kattintva a termék az online kosarába kerül. A kosárban lévő termékek mennyiségét módosíthatja majd ezen a ponton. A Tovább a pénztárhoz gombra kattintva a vásárlás véglegesítés oldalra kerül. A rendelés leadása előtt a szállításhoz szükséges összes adat megadása, a szállítási és fizetési mód kiválasztása szükséges és a vásárlás megerősítéséhez a Megrendelés elküldése gombra kell kattintania. Sikeres rendelés leadása esetén a leadott megrendelésről értesítést kap emailben, amely tartalmazza majd a megrendelt termékek összesítését és az Ön adatait. Néha a leveleink a Spam vagy a Promociók mappába landolnak, ezért ne felejtse el ott is leellenőrizni, ha nem találja az emailt a bejövő üzenetei között. Ha segítségre van szüksége a rendelés leladásához, elérhetőek vagyunk az >>[email protected] email címen << . A sikeres megrendeléshez szükségünk lesz a: -kereszt- és vezetéknévre -teljes címre -telefonszámra -e-mail címre -a megrendelni kívánt termék megnevezésére és mennyiségére. A megrendelés utánvéttel történik ez esetben.
Fizethetek utánvéttel?
Természetesen. Választhat: utánvét, bankkártya vagy PayPal opciók közül. Ha segítségre van szüksége a rendelés leladásához, elérhetőek vagyunk az >>[email protected] email címen << . A sikeres megrendeléshez szükségünk lesz a: -kereszt- és vezetéknévre -teljes címre -telefonszámra -e-mail címre -a megrendelni kívánt termék megnevezésére és mennyiségére. A megrendelés utánvéttel történik ez esetben.