Kosár

Nincsenek termékek a kosárban.

Szállítási reklamáció

Ha a Vevő olyan terméket kapott, amely a szállítás során megsérült vagy nem egyezik meg a leadott rendeléssel, a hibát a kézbesítéstől számított 48 órán belül jelenteni kell.

Az [email protected] e-mail címre a vevőnek el kell küldenie a csomag fényképét (amelyen a címke is látható) és a kapott termék fényképét, amelyen jól látható a sérülés helye vagy a tartalom.

A kérelmet prioritásként kezeljük a lehető legrövidebb időn belül, és gondoskodunk a termék ingyenes cseréjéről. A késedelmes kérelmeket termékreklamációként kezeljük.

Termékreklamáció

A Vevő a webáruházunkban megrendelt bármely terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül reklamálhatja anélkül, hogy döntésének okát meg kellene indokolnia. A Vevő választhat a termék cseréje vagy a vételár visszatérítése között.

A termék kézbesítésétől számított 14 napon belül a vevő írjon az [email protected] e-mail címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk a reklamáció útmutatásával. Elküldjük a Vevőnek a vételár visszatérítésére vagy termékcsere webes űrlapját. A reklamáció sikeres lebonyolításához a Vevőnek ki kell töltenie a webes űrlapot.

Reklamációs eljárás

  1. A Vevő e-mailt küld az [email protected] címre reklamációs kérelemmel
  2. A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk a reklamáció útmutatásával. Elküldjük a Vevőnek a termékcsere vagy vételár visszatérítése webes űrlapjának linkjét.
  3. A reklamáció sikeres lebonyolításához a Vevőnek ki kell töltenie az elküldött webes űrlapot. Miután kitöltötte és online beküldte, e-mailben megkapja a kitöltött űrlapot PDF formátumban.
  4. A termék visszaküldése esetén a csomagazonosításhoz a kitöltött űrlap PDF-jét be kell helyezni a csomagba. Ha a vevőnek nincs lehetősége az űrlap kinyomtatására, írja át egy lapra csak a rendelés számát az űrlapról, és tegye be a csomagba.
  5. Ha a termék sérülten vagy működésképtelenül érkezett, és a vevő ezt fényképpel vagy videofelvétellel tudja igazolni, a webes űrlapon az “A termék sérült?” kérdésnél válassza az IGEN opciót, és csatolja a fényképet vagy videofelvételt. Ebben az esetben nem szükséges a terméket visszaküldeni. A csere vagy visszatérítés a bizonyítékok alapján történik.
  6. Termék visszaküldése esetén a vevőnek az űrlap beküldésétől számított 14 nap áll rendelkezésére a csomag elküldésére raktárunk címére: Maneks plus d.o.o., Perovo 27, 1241 Kamnik. A szállítási költség a feladó terhére esik. Utánvétes küldeményeket nem fogadunk el. A vételár banki utalással vagy a rendelésnél használt azonos fizetési módon kerül visszatérítésre.
  7. Legkésőbb a bizonyítékokkal ellátott reklamáció kézhezvételétől vagy a visszaküldött csomag raktárunkba való megérkezésétől számított 14 napon belül intézzük a reklamációt.

MIKOR NEM LÉPHET VISSZA A FOGYASZTÓ A SZERZŐDÉSTŐL

Minden nálunk vásárolt árut visszaküldhet. Kivétel az áru, amely:

Ha az áruhoz ajándék- vagy környezetbarát csomagolást választ, az ajándék- vagy környezetbarát csomagolási szolgáltatás szerződésétől nem lehet visszalépni attól a pillanattól, hogy az árut becsomagolják és ezzel a szolgáltatást nyújtják. Felhívjuk figyelmét, hogy az árut a rendelés leadása után azonnal becsomagoljuk.

A szerződéstől nem lehet visszalépni az áru ajándékcsomagolása esetén sem, attól a pillanattól, hogy az árut Önnek már becsomagolták. Felhívjuk figyelmét, hogy törvény szerint az áru kisebb értéke is jár Önnek a megváltozott tulajdonságok és működés miatt. Ilyen esetben csak arányos összeget térítünk vissza.

VISSZALÉPÉS ESETÉN

Ha a fogyasztó visszalép a szerződéstől, a szolgáltató felesleges késedelem nélkül és minden esetben legkésőbb a szerződéstől való visszalépésről szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az összes kapott fizetést, kivéve a szállítási költségeket.

A kapott fizetéseket ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza a fogyasztónak, amelyet a rendelésnél használt. Utánvétes fizetés esetén a fogyasztó a szerződéstől való visszalépési űrlapon megadja bankszámlaszámát, amelyre a visszatérítés történik.

Az eladónak joga van a vételár visszatérítését visszatartani a visszaküldött áru átvételéig vagy annak bizonyítékának benyújtásáig, hogy a fogyasztó elküldte a terméket az eladónak.

A fogyasztó felelős az áru értékcsökkenéséért, ha az értékcsökkenés olyan magatartás következménye, amely nem szükségszerűen szükséges az áru természetének, tulajdonságainak és működésének megállapításához, ezért a felhasználónak ajánlott, hogy az áru használatlan, sértetlen, változatlan mennyiségben és eredeti csomagolásban legyen (ez utóbbi különösen az áru visszaküldési folyamat során történő sérülések elleni védelme miatt). Mivel azt szeretnénk, hogy a szerződéstől való visszalépés eljárása zökkenőmentesen menjen, a vételár visszatérítésének csökkentése elkerülése érdekében, rövid listát készítettünk arról, mire kell figyelni távoli vásárlásnál:

A használt áru értékcsökkenése (a termék természetének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges tesztelés határain túl) a vásárlás napján érvényes kiskereskedelmi ár meghatározott %-a: abban az esetben, ha a felhasználó oldaláról származó okokból kár keletkezett az árun (pl. az áru vagy az értékesítési csomag összetevői sérültek, megváltoztatott mennyiségben vagy minőségben, nem eredeti vagy sérült csomagolásban), az eladó jogosult a felhasználótól az áru teljes kárának megtérítését követelni, a polgári jogi kártérítési felelősség alapelvei szerint. A felhasználó felelőssége az áru értékcsökkenésének fizetéséért elérheti a vásárlás napján érvényes teljes kiskereskedelmi ár összegét, az értékcsökkenés mértékétől függően, amit minden egyes esetben egyedileg állapítanak meg a felhatalmazott szállítók és az áru szervizei.

Elektronikus eszközök reklamációja

A Vevő kínálatunkból származó műszaki cikkekre és elektronikus eszközökre 12 hónapos garanciát érvényesíthet. A garancia az áru kézbesítésének dátumától kezdődik. A garanciát a vevő a Fogyasztóvédelmi Törvény 19. cikke szerint érvényesítheti a számla alapján, amely garancialevélként szolgál.

A garancia nem érvényes az alábbi esetekben:

A garanciát érvényesíteni kívánt termékeket meg kell vizsgálni, ezért a garanciaigényhez fényképeket vagy videofelvételeket kell csatolni, amelyek a hibát mutatják. Ha szükséges, kérjük a vevőt, hogy küldje vissza a terméket vizsgálatra.

Ha a garanciaigényt jóváhagyjuk, új terméket biztosítunk, a vevőnek joga van a reklamált termék javítását is kérni, figyelmeztetve arra, hogy a javítási határidő hosszabb, mint az új termék szállítási határideje. Ha a javítás 45 napnál tovább tart, a terméket újra cseréljük, ha ez nem lehetséges, akkor teljes mértékben visszatérítjük a termék vételárát.

A cikket eredeti és sértetlen csomagolásban, minden mellékelt felszereléssel együtt kell visszaküldeni. Ellenkező esetben a reklamációs kérelmet elutasítjuk vagy csak részben oldjuk meg.

A GARANCIÁLIS TERMÉK REKLAMÁCIÓJÁNAK ELJÁRÁSA MEGEGYEZIK A NEM GARANCIÁLIS TERMÉKEKÉVEL.

CSAK AZOK A KÉRELMEK KERÜLNEK POZITÍVAN ELBÍRÁLÁSRA, AMELYEK MEGFELELNEK A FENT FELSOROLT ÖSSZES FELTÉTELNEK.

FIGYELMEZTETÉS: A Maneks Plus d.o.o. csak azokat a küldeményeket fogadja el visszaküldésre, amelyek a Webhelyen keresztül vásárolt termékeket tartalmaznak. Minden olyan küldeményt, amelyet magánszemély küldene, és nem tartalmazna nálunk vásárolt termékeket, visszaküldjük a feladónak a saját költségén.